Post by commeaberefking on Mar 8, 2022 15:36:34 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Shadow Fight 3 - RPG fighting ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Shadow Fight 3 - RPG fighting IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ monet rahan hakkerointi ▞▞▞
▞▞▞ Shadow Fight 3 - RPG fighting 2022 version ▞▞▞
Se toimii melko hyvin, mutta vaatii wifi-yhteyden jokaisen taistelun jälkeen, enkä voi siirtyä sieltä eteenpäin. Enkö voi pelata tätä peliä ilman wifi-yhteyttä?
mikä on fk sovelluksen kanssa, se kaatui hyvin usein ottelun päätyttyä. ja kun vaadin palkintoja, se ei lisännyt hahmoani.
Hyvä peli, mutta kaikkien aikojen ilmeisin rahanotto. Jos haluat tuloja, älä tee pelistä ilmaista, tämä on vain typerää. Jäät jumissa ikuisiksi ajoiksi ja jauhat 30 ottelua helppoja botteja vastaan, se imee hauskuuden.
Vaikeaa heti alussa
Iha kiva
Muuten hyvä paitsiku on värit ku vanhois ei ollut värejä
Loistava peli, mutta paljon vaikeita ladattavia päivityksiä!! Ärsyttää kuin hel!
En pidä tästä shadow fight 2 on parempi
Ihan paska ei mitään järkee ladata
fokin broken gaem toivottavasti se poistetaan Google Playsta
Pidän pelistä, mutta sen voittaminen maksaa
Olemme jo jonkin aikaa pelaajina pyytäneet teitä antamaan mahdollisuuden pysyä kartalla taistelun päätyttyä sen sijaan, että sinut palautettaisiin valikkoon. Tällä hetkellä "valtataistelun" pelaaminen on ärsyttävää, koska jokaisen taistelun jälkeen minut lähetetään takaisin valikkoon ja minun pitäisi pelata 300 taistelua tapahtuman/tehtävän loppuunsaattamiseksi, joten kuvittele, että sinut lähetetään päävalikkoon 300 kertaa😐😑 joka saa sinut lopettamaan puolivälissä ... Luulen, että 99 % pelaajista arvostaisi tätä ominaisuutta.
Noice
Asensin tämän pelin ja se toimi hyvin. Se pyysi yhtäkkiä päivitystä tänä aamuna. Tein päivityksen ja siitä lähtien se on ollut kuin "ei palvelinyhteyttä, yritä myöhemmin uudelleen". Toisaalta nettini toimii hyvin.
Tämän pelin on tuettava muita näyttösuhteita, kuten 21:9 Sony Xperia -kokoonpanoa varten. Ja tee jotain mustalle palkille eletilassa Android 11:ssä. Se on todella ärsyttävää
Rahalla saa olenko oikeassa
Tämä on hyvä peli, mutta kun käynnistän pelin, se kaatuu automaattisesti, pls auttakaa minua tässä Rakastan tätä peliä, se myös juuttuu aloitusnäytölle.
Shadow Fight 3 - РПГ файтинг Ролевые dyib
Mustien ihmisten peli
Arvostaisin sitä korkeammalle, jos pääsisin palvelinvirheongelman ohi. On ollut tällaista jo päiviä. Olen pahoillani, että olen käyttänyt dollaria pelin asioiden ostamiseen.
Tee pelistäsi pelattava, se on liian vaikeaa, enkä voi käyttää oikeaa rahaa vaikka kuinka jauhaan, se on todella kovaa Olen pelannut yli 3 vuotta ja se on edelleen vaikeaa
Shadow Fight 3 - RPG fighting Role Playing egg
Shadow fight 2 oli paljo parempi koska ei oli ees varjoja ja tän pelin bossit iha vitun ylimoimasia esim itu se saa aina enemmä healthii ku tulee uusi roundi ja se pitää voittaa hemmetti 6 kertaa päästä siitä edes läpi
Se ei ole enää varjotaistelua. Sen ainoa taistelupeli. Ja taistelu on erittäin huonoa.
En suosittele tätä peliä kenellekään, joka haluaa jauhaa esineitään ilman oikeaa rahaa. Pisteen jälkeen ei ole mitään jauhamista, koska kaikki on lukittu, paitsi kaksintaistelu, joka antaa turhaa tavaraa. Se on hyvä peli, jossa on paljon mainoksia ja sovelluksen sisäisiä ostoksia. Jotenkin maksaa voittaaksesi pelin... Täysin pettynyt. Kaiken kaikkiaan ei suositella...
Pidän koko pelistä, mutta haluan varjovoimaa hidastettuna tai cenematic-tyyliin ja harjoituksissa dami myös taistelee kanssani.
Nykyään edessä on hitaus ja puhelin roikkuu aina, kun avaan tämän pelin. Tämä todella ärsyttää pelaamista. Korjaa tämä ongelma mahdollisimman pian
hyvä
Mushroom Garden Prime Simulasyon kndf
Hyvä mutta kaksi tähteet koska niin paljon tilaa ja poistin mun lempparipelit että saisin pelata tätä mutta tää ei silti toiminu / Good but Two stars koska hän vie niin paljon tilaa ja poistin suosikkipelini, jotta voisin pelata tätä peliä, mutta se ei silti pelannut t toimi
Shadow Fight 3 - Combat RPG Jeux de rôles exc
Tämä on nyt niin epätasapainoinen... Ennen luvun 3 päivitystä tämä oli erittäin hyvä peli, mutta nyt tämä on paska, koska tämä on epätasapainoinen!
Olen pelannut tätä peliä vuosia ja olen aina pitänyt tästä pelistä ja myös päivitän peliä jatkuvasti... Olen pelannut myös shadow fightia ja shadow fight 2:ta.Mutta mielenkiintoisin peli oli shadow fight 3, haluan antaa 5 tähteä, mutta joidenkin ongelmien vuoksi annan kolme ja ongelma on viimeisten 2 päivän ajalta, yritän pelata jalokivimaratonia, mutta siinä näkyy korjaamaton virhe, jota en en ymmärrä enkä tiedä mitä tehdä ...korjaa tämä ongelma mahdollisimman pian.
Tämä peli ei anna minun pelata sitä, se vain potkaisee minut ulos joka kerta, kun lataan sisään ja sain sen juuri
Säätimet paskat
Epähauskin mobiilipeli, mitä minulla on koskaan ollut, ainakin huonommissa peleissä saan ironista nautintoa, tämä on vain tylsää ja taistelu tuntuu kiven johtamiselta kepin köydellä, siinä ei ole sujuvuutta ja yhdistelmät ovat voimakkaasti rajoitettuja, samoin kuin vaikeuspiikki melkein pakottaa sovellusostoksia. Kaiken kaikkiaan kauhea kokemus, kunnollinen grafiikka kuitenkin. Se on ainoa syy, miksi sillä on 2 tähteä, ei 1.Olen kyllästynyt tähän vaiheeseen, jossa meidän pelaajien täytyy kerätä kokonaiset panssarit, aseita jne. saadakseen pisteitä, jotta voimme jatkaa tarinaa, tämä oli tyhmä idea, joka teki pelaamisesta pidemmän ja masentavaa. ja päädymme käyttämään resurssejamme vain hankkimaan sen yhden esineen saadaksemme setin valmiiksi, mutta ei, saamme vain kaksoiskappaleita ja ihmettelet milloin saan tämän pelin koskaan valmiiksi, miksi päädyn pitämään kuukauden tauon tästä sovelluksesta. , koska se on liian turhauttavaa.
P2w-peli (halvat pomot, mahdoton jauhaa tapahtuma, markkinat tuskin koskaan tarjoavat mukavaa ryöstöä), huonot hitboxit (varjovaiheiden aikana), epätyydyttävä visuaalinen tehoste ja ääni.
Nykyään pelin on muuttunut liian pay to win kaltaiseksi
erittäin hauska pelattavuus ja helppo oppia pelaamaan taistelupeliä varten. valittavana on paljon erilaisia aseita (paljaat kädet ovat aina parhaita, jos luulet erilaisten taistelevan minua vastaan), ja mainitsi, että pelattavuus on hauskaa. Ainoa ongelma on, että tasojen nousu on hidasta, koska saat tasoja vain tarinatehtävistä, ja useimmat palkinnot edellyttävät taistelupassin ostamista kerätäksesi. muuten loistava peli!Joo, kaikki ne huutajat täällä arvosteluosiossa, peli on kova, tarinassa ei ole järkeä, liikaa jauhamista, ei voi edistyä, ei mitään uutta, p2w, ja blaa blaa, minulla ei kirjaimellisesti ollut ongelmia sen pelaamisessa, tarina on myös niin kompakti ja yksinkertainen, paitsi että tapahtumat edetään nopeammin, en ole käyttänyt penniäkään tähän peliin. Pyydän, että jos et voi pelata peliä, älä myöskään kunnioita sitä, sillä sinä olet roskakori, etkä peli. Kiitos 👍.
SF2 on parempi
Grafiikka ja niiden pelattavuus ovat mukavia., mutta jos olet todellinen pelaaja., löydät enemmän ärsytystä kuin iloa., Voitin 30 kaksintaisteluottelua verkossa peräkkäin ja kuten monet mobiililaitteet olivat täynnä soar loosereita, jotka hakkeroivat pelin ja jopa maltillinen palvelin tarkoituksella menettää edistymisesi ja palkkiot, mukaan lukien ne, jotka saat katsomalla lisäyksiä, jotka muuten maksat datalla. Olen käyttänyt tähän peliin 3,5 Gt päivityksiä, jotka ovat vääriä ylläpitoongelmien vuoksi. voittaminen on maksullista. he kunnioittavat vain💰
maksaa voittaaksesi. tarvii rahaa jos haluaa edetä....
Aiemmin se oli hyvä peli, nyt kun olen päivittänyt, se hidastuu n hitaampi n joka kerta, kun joudun käynnistämään pelin uudelleen .. se on erittäin naurettavaa.. kehittäjät eivät tee työtään... Olen pelannut tätä peliä vuodesta 2019, mutta nyt aion poistaa asennuksen. Älä lataa tätä peliä
Pelin tavoitteena on saada pelaajat käyttämään rahaa tavaroiden ostamiseen. He tekevät sen keskittymällä siihen, että tietyn tason jälkeen eteneminen ilman rahaa on lähes mahdotonta. Heillä on jopa 10 dollarin kuukausimaksu. Käyttäisin mielelläni rahaa kerran peliin, mutta tämä malli saada sinut turhautumaan käyttämään rahaa, jotta voit edetä seuraavalle tasolle ja lopulta kuluttaa enemmän matkalla, kun etenee muutaman tason, on tapa huijata pelaajia (etenkin nuorempia pelaajia ).
Säätimet ovat niin perseet. Miksi joystick ei tunnista diagonaalisia säätimiä?? Mielestäni ohjaimien on oltava samat kuin Shadow Fight Arenalla.
Tämä on voittopeli, jonka tason nousu tai parempien varusteiden hankkiminen kestää ikuisuuden, ei sen arvoista