Post by commeaberefking on Mar 8, 2022 15:02:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Speekoo - Learn a new language ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Speekoo - Learn a new language IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ veel gouden hack ▞▞▞
▞▞▞ Speekoo - Learn a new language 2022 version ▞▞▞
Videolessen horen direct in de app te staan, niet op tiktok.
Goede app om talen te leren
1) Het Japans is niet correct geromaniseerd en negeert lange klinkers. 2) Vaak als de les vraagt: "Hoe zeg je X?" het X-gedeelte wordt belemmerd door vreemd materiaal, zodat men niet kan antwoorden en naar de volgende pagina moet gaan (waardoor u een "Onjuiste" administratie krijgt).
Zoals de app. Helpt met Spaans Ik heb niet veel kunnen gebruiken, maar het is belangrijk voor toekomstig gebruik tijdens reizen, (veel plezier)!!
Ik ben echt blij met wat ik heb! Dit is een geweldige app voor beginners en experts in de inbegrepen talen! Hoewel ik het erg op prijs zou stellen als je een Griekse taaloptie zou kunnen toevoegen. Het zou veel betekenen! Afgezien daarvan ben ik naar mijn mening dol op deze app #1!
De lessen zijn tot nu toe redelijk goed. Genieten van de app bedankt.
Spreekt zichzelf tegen. In een VROEGE les krijg je een flagrant fout antwoord. Ik heb het 4 keer doorgenomen en elke keer mislukte het, vertelde me het juiste antwoord, maar vermeldde het vervolgens als fout. Kan niet leren van een app die de taal niet kent die hij probeert te onderwijzen. Betaal absoluut NIETS! Deze app leidt je op het verkeerde pad.
Dit lijkt een gemakkelijke, handige manier om een andere taal te leren. Ik heb jaren geleden een les gevolgd bij een uitstekende leraar, heb het leerboek nog steeds, maar ik vind dit veel leuker.
Het is geweldig, maar heeft meer taalkeuzes nodig.
Speekoo - Learn a new language ትምህርት mdmy
Over het algemeen geweldig. Maar ik zou graag wat tweaks in het programma willen. Zorg ervoor dat u de uitspraak kunt horen, zelfs wanneer u voor het eerst typt. (Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel)
Heeft niet de taal die ik wilde leren
Tot nu toe ben ik op niveau 1 als een begin vind ik de app nuttig. Ik hou van de functies van de apps, zoals het opnemen van de geleerde nieuwe werkwoorden en hoe de app gestructureerd is om zinnen op te bouwen. Bedankt SpeeKoo
Heel goed
Het is een mooie app, maar er zijn niet genoeg lessen voor Spaans en sommige vertalingen zijn behoorlijk slecht
Speekoo - Learn a new language Švietimas zttw
Deze app heeft de Engelse taal niet!
Dit is een leuke app. Ik hou van het idee en de presentatie van culturele tips. De Chinese taal heeft wel accenten nodig om de klanken te begrijpen.
Ik vind het leuk hoe ze de zinnen opbouwen.
Helaas is het aantal talen beperkt, ik zou deze app graag gebruiken om Russisch te leren of Nederlands te blijven leren van Duolingo, maar het is niet beschikbaar.
Voeg Koreaans toe ️
Mijn Franse vocabulaire en begrip zijn al behoorlijk goed, maar mijn grammatica is betreurenswaardig. Dit is de beste gratis app die ik heb gevonden en die echt helpt om onbewust grammaticaregels in te voeren door middel van gespreide herhaling.
de app crasht en sluit af als ik probeer in te loggen. Jammer want het is veel praktischer dan de website.
Zeer gemakkelijk te gebruiken en te leren zinnen
Ik vind deze app geweldig. Ik heb het beginnersniveau in drie verschillende talen gedaan.Ik zou graag zien dat er meer talen worden toegevoegd. Het is heel eenvoudig gemakkelijk te gebruiken. Je kiest gewoon een van de paar talen die ze hebben en je kunt beginnen met beginner of gemiddeld tot nu toe. Ik ben geen advertenties tegengekomen of moest betalen
Speekoo - Learn a new language Læring azl
Ik verbaasde me eigenlijk. Het is echt een handige applicatie speciaal voor luisteren en spreken. Nog een ding, zou je kunnen toevoegen voor het schrijven van sectie zal perfect zijn!
Tot nu toe leerzaam geweest
Ik kan geen microfoonrechten accepteren. De manier waarop deze lessen zijn opgezet, is hoe dan ook klote.
Gemiddeld
Niet slecht voor mensen die een taal willen spreken. Ik raad deze app aan voor diegenen die een taal willen spreken, maar er moet meer variatie in elke taal zijn.
Echt een geweldige app om een taal te leren! Mijn suggestie zou echter zijn om de mogelijkheid te hebben om te luisteren en de uitspraak van geleerde woordenschatwoorden opnieuw te horen, binnen dezelfde sectie als de woordenlijst. Op die manier kon je het woord zien, het woord zeggen, dan luisteren en de juiste uitspraak van het woord bevestigen. Momenteel kunt u de lijst met geleerde woordenschatwoorden visueel bekijken, maar kunt u de uitspraak niet opnieuw horen; tenzij je elke les in zijn geheel doorneemt!
Geweldige app om nieuwe talen te leren, maar er is niet zoveel keuze als welke taal je wilt leren, maar nog steeds geweldig!
Interessant concept en de app ziet er erg prettig uit, maar de cursus Chinees toont geen accenttekens (die van het grootste belang zijn) boven pinyin, dus als je een complete beginner bent, heb je geen idee hoe je de woorden correct moet uitspreken om (onaangename) fouten te voorkomen. Ook Hanzi ontbreekt. Over het algemeen is het heel, heel eenvoudig en je zult waarschijnlijk eindigen met een verknalde uitspraak.
Ik kan het geen vijf sterren geven omdat ik het maar een korte tijd heb gebruikt, maar deze app is letterlijk geweldig! Nadat je een 'les' hebt afgerond, krijg je feiten die ik zo cool vind!
Een goede app om gratis Frans te leren. De app is advertentievrij, wat echt merkbaar is.
Speekoo - Learn a new language शिक्षा wcd
Voor intermediair niveau is echt belachelijk
Geweldige app, maar je moet wel Koreaanse taal gebruiken
Ik vind deze app leuk omdat hij nuttig voor me is en zijn kennis me zal helpen tijdens een bezoek aan het buitenland.elk volk zou in zijn of haar leven veel talen moeten leren, omdat een persoon tegen me had gezegd dat taalkennis hulp is bij het vertrouwd raken met onbekende personen of mensen. Dank u
Ik geniet van deze app. Het helpt me om veel basiswoorden en -zinnen te leren. Goede interface. Makkelijk te volgen. Geen advertenties.
Zeer eenvoudig te gebruiken, het zorgt ervoor dat u gemakkelijk onthoudt wat u leert en u kunt terugkijken wat u hebt geleerd. Ik raad deze app absoluut aan als je gemakkelijk een andere taal wilt leren
Heeft een beter uitgangspunt nodig. Op dit moment word je gegooid in het afbreken van basisgesprekken om te beginnen met leren. Ik denk dat als je de basisvoornaamwoorden, veelgebruikte werkwoorden (zoals 'zijn'-werkwoorden) en hun vervoegingen doorneemt, de basiszoeklijsten voor vocabulaires je een solide basis zullen geven.
Enigszins teleurgesteld. Ik weet zeker dat het een geweldige app is, maar als iemand die Kantonees leert en geen Mandarijn, voelt de algemene 'Chinese' titel misleidend aan.
Verbazingwekkend dat deze app gratis is! Geen advertenties. Glad en mooi. Geweldige kleine "cultuurkaarten" die informatie geven over de landen die relevant zijn voor de taal die wordt geleerd. Het enige nadeel is dat het niet erg uitgebreid is en alleen zo ver in de taal gaat. Zou er absoluut dol op zijn dat er meer inhoud zou zijn en zou er 100% voor betalen!
Bike Blast- Bike Race Rush Aksyon xvyh
Ik ben dol op deze app, maar ik wil Engels (Amerikaans) leren. Vertel me alsjeblieft wat ik kan doen? Ik wil deze app niet verwijderen😣
Een goede app loopt vast aan het einde van elke les.
Speekoo - Learn a new language Edukasyon qhgv
O meu não ta entrando, só fica saindo sozinho. Het is cool als een app, maar je moet een abonnement betalen om door te gaan of je moet een code hebben van een leraar of iets dergelijks, terwijl het voorheen helemaal gratis was
Veel van de Japanners hier waren niet correct en/of werden niet correct gebruikt. Ik geef echter twee sterren omdat de installatie van de app goed was.
Van de bovenste plank!!! Deze app kan effectief zijn als je eenmaal met iemand oefent wat je leert. Ik ben op reis om nieuwe talen te leren. Ik heb het ook met mijn 8-jarige. Ik zette een timer van 30 minuten voor hem om te oefenen en hij wilde blijven oefenen nadat de 30 minuten om waren. Download het! U zult er geen spijt van krijgen!